BENS Fuel booster για μοτοσυκλέτες

 

FUEL BOOSTER ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ

ΠΩΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ;
Μόλις τοποθετήσουμε το Fuel Booster και αφού διανύσουμε μια απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων αισθανόμαστε τη μηχανή «ελαφρύτερη». Ο κινητήρας παρουσιάζει μεγαλύτερη ελαστικότητα ειδικά στις χαμηλές στροφές, ενώ δείχνει πιο πρόθυμος στο να ανεβάζει στροφές. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα διανύουμε τα φαινόμενα γίνονται πιο έντονα. Μετά την χρήση 2-3 ρεζερβουάρ η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Ο κινητήρας έχει καθαρίσει από τα κατάλοιπα και το ρελαντί επανέρχεται στις στροφές που έχει ρυθμίσει ο κατασκευαστής. Επίσης έχει αυξηθεί το ρεμπρίζ, η ιπποδύναμη κατά 5% και παρατηρείται αύξηση της τελικής ταχύτητας μέχρι και 25 χλμ. με μείωση της κατανάλωσης από 10-25%.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΗΧΑΝΩΝ ;
Μετράμε σε δυναμόμετρο τον κινητήρα πριν την τοποθέτηση του Fuel Booster, την ροπή και την ιπποδύναμη καθώς κάνουμε και μια ανάλυση καυσαερίων. Μετά την χρήση 3-4 ρεζερβουάρ ξανακάνουμε τις ίδιες κινήσεις. Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες έδειξαν αύξηση της ιπποδύναμης 5% και της ροπής κατά 1 κιλό μέσο όρο. Η ανάλυση καυσαερίων μας δείχνει 30% τουλάχιστον, μείωση ρύπων. Αν επιθεωρηθούν τα μπουζί δείχνουν πολύ καλύτερη καύση και αν επιθεωρηθούν οι βαλβίδες με μικροκάμερα δείχνουν καθαρές. ΠΡΟΣΟΧΗ : Στο διάστημα των τριών πρώτων ρεζερβουάρ είναι πιθανόν να αυξηθεί η εκπομπή καυσαερίων λόγω της απομάκρυνσης των προϋπαρχόντων καταλοίπων. Επίσης επιβάλλεται η αλλαγή του φίλτρου βενζίνης μετά την χρήση 2-3 ρεζερβουάρ, διότι διαλύονται οι επικαθίσεις του ρεζερβουάρ και φράζουν το φίλτρο