Εφαρμογές του BENS
Ο Βελτιωτής καυσίμου BENS τοποθετείται γενικότερα, οπουδήποτε χρησιμοποιουμε βενζίνη ή πετρέλαιο.
Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μοτοσικλετών, αυτοκινήτων, ταξί, φορτοταξί, φορτηγών, λεωφορείων, τρακτέρ, καυστήρων θέρμανσης, σκαφών κα.
Συγκεκριμένα, για αυτοκίνητα έως 2000κε βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και για όλες τις μοτοσικλέτες, τοποθετούμε το μοντέλο G20.
Για αυτοκίνητα άνω των 2000κε βενζίνης και πετρελαίου, για όλα τα ταξί, για φορτηγά και λεωφορεία έως 180hp, τοποθετούμε το μοντέλο D50.
Για φορτηγά και λεωφορεία άνω των 180hp έως 600hp, τοποθετούμε το μοντέλο D70.
Για καυστήρες θέρμανσης μέχρι 50.000 Kcal (θερμίδες), τοποθετούμε το μοντέλο D80.
Για καυστήρες θέρμανσης άνω των 50.000 Kcal (θερμίδες) και μέχρι 500.000 Kcal (θερμίδες), τοποθετούμε το μοντέλο D90.
Υπάρχουν και μοντέλα ειδικών κατασκευών, όπως για παράδειγμα για τρένα, καράβια, καυστήρες μαζούτ κ.α.
Λεπτομερή εξήγηση λειτουργίας και χρήσης του BENS
Το BENS FUEL BOOSTER είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ψεκασμό της βενζίνης και του πετρελαίου.
Είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί) που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
Το πλαστικό περίβλημα είναι κατασκευασμένο από πρώτη ύλη της General Electric. Είναι ανθεκτικό στην θερμοκρασία μέχρι 250C? και είναι αυτοσβαινόμενο κατά UL95. Αξίζει να σημειωθεί ότι η General Electric προμηθεύει με αυτό τις αεροπορικές εταιρίες και την NASA. Επίσης, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στο εσωτερικό της συσκευής, είναι στρατιωτικών προδιαγραφών για να έχουν μακροζωία, υψηλή απόδοση και αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία. Ολόκληρο το κύκλωμα είναι πακτωμένο με ειδική ρητίνη έτσι ώστε να είναι στεγανό μέχρι 10 ατμόσφαιρες. Ακόμα και το κίτρινο καλώδιο (κεραία) αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία ενώ δεν αλλοιώνεται από λάδια, βενζίνη ή πετρέλαιο και έχει υψηλή μηχανική αντοχή.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ :
Οι εκπεμπόμενες συχνότητες δημιουργούν στην μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο), εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδής (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό που φτάνει το 85%. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως οξειδοαναγωγή. Ενώ παράλληλα ελευθερώνεται και μια μικρή ποσότητα υδρογόνων από τα μόρια των υδρογονανθράκων και υπάρχει ελεύθερη στην μάζα του υγρού.
ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
: Μειώνεται δραστικά η επιφανειακή τάση του υγρού σε ποσοστό που φτάνει το 50% και αλλάζει το PH από όξινο σε αλκαλικό. Αυτή η διαδικασία κάνει το καύσιμο να λειτουργεί σαν απορρυπαντικό και να έχει την ικανότητα να διαλύσει τα κατάλοιπα που προϋπάρχουν στο ρεζερβουάρ, στο σύστημα ψεκασμού και στην αντλία και να τα παρασύρει με την ροή. Αυτά μπορεί να είναι βερνίκια, κεριά, παραφίνες κλπ. Το δεύτερο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση του ψεκασμού.
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Το πόσο καλά θα ψεκαστεί ένα υγρό εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι ο δεσμός συνοχής μεταξύ των μορίων που το αποτελούν. Στην περίπτωση των υγρών καυσίμων αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία ψεκασμού είναι το πετρέλαιο σε σχέση με την βενζίνη. Το FUEL BOOSTER με το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργεί προκαλεί δραστική μείωση του δεσμού συνοχής μεταξύ των μορίων. Έτσι κατά την φάση του ψεκασμού η βενζίνη και το πετρέλαιο θα σπάσουν σε τριπλάσιο αριθμό σταγονιδίων. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της καλύτερης και πιο ομοιόμορφης διασποράς μέσα στο θάλαμο καύσης. Η συνολική επιφάνεια των μικροσταγονιδίων που έρχεται σε επαφή με τον αέρα είναι τώρα μεγαλύτερη και έτσι εγκλωβίζεται 3 φορές περισσότερο οξυγόνο. Αυτή η διεργασία μας βοηθά να έχουμε μεγαλύτερο μέτωπο φλόγας, ταχύτερη μετάδοση της φλόγας και τέλος να καίγεται 10% – 15% περισσότερο το καύσιμο από πριν, ενώ διαφορετικά θα εξαγόταν σαν άκαυτοι υδρογονάνθρακες.
ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ
:Με την κινητική ενέργεια που αποκτούν τα μόρια λόγω της επίδρασης του πεδίου οδηγούνται οι χημικές αντιδράσεις των συστατικών του υγρού έτσι ώστε να αυξάνεται σημαντικά η φαινόμενη αντικροτική ικανότητά του. Παράλληλα λόγω της βελτιωμένης καύσης επιτυγχάνεται απομάκρυνση των εξανθρακομάτων που υπάρχουν στο πάνω μέρος των εμβόλων και δημιουργούν διάπυρη μάζα προκαλώντας προανάφλεξη.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ :
Με την βοήθεια του FUEL BOOSTER εκμεταλλευόμαστε 10% περισσότερο καύσιμο από το προσφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την πίεση που ασκείται στα έμβολα κατά 5% ενώ μηδενίζεται η προανάφλεξη. Για παράδειγμα σε ένα κινητήρα 1600cc η αύξηση της ροπής είναι 1kgr μέσον όρο ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται 7hp μέσον όρο.
ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Η βενζίνη εκτός των άλλων παραμέτρων λειτουργεί και σαν ψυκτικό μέσο. Η θερμοκρασία κατά την φάση της έκρηξης μέσα στο θάλαμο καύσης φτάνει τους 3500C?. Κατόπιν ψεκάζεται πάλι μια ποσότητα καυσίμου. Επειδή το βελτιωμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη διασπορά και τα σταγονίδια έχουν διασπαστεί σε τρεις φορές περισσότερα, υπάρχει τρεις φορές μεγαλύτερη επιφάνεια και έτσι το υγρό απορροφά ταχύτερα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας από το εσωτερικό των κυλίνδρων. Επίσης λόγω του μηδενισμού της προανάφλεξης και της αύξησης της ιπποδύναμης ο κινητήρας εργάζεται πιο ήπια και έτσι διατηρούνται χαμηλότερες θερμοκρασίες (αυτά τα φαινόμενα είναι πιο έντονα σε κινητήρες τούρμπο).
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ :
Λόγω της βελτιωμένης καύσης, αυξάνεται η πίεση των αερίων 5% και η θερμοκρασία τους από 20 – 40C?. Έτσι καίγονται τα υπολείμματα που έχουν συσσωρευτεί στον καταλύτη και στην εξάτμιση και με την βοήθεια της αυξημένης πίεσης παρασύρονται προς τα έξω (πιο έντονα στους πετρελαιοκινητήρες).
ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ :
Επειδή ο κινητήρας εκμεταλλεύεται 10% περισσότερο τη βενζίνη και 15% περισσότερο το πετρέλαιο, τα ποσοστά των άκαυτων υδρογονανθράκων μειώνονται από 50% – 90%. Το μονοξείδιο και το διοξείδιο του άνθρακα καθώς και τα νιτρικά οξείδια μηδενίζονται στις περισσότερες περιπτώσεις λόγω της καύσης μικρής ποσότητας καθαρού υδρογόνου που ελευθερώνεται και σχηματίζει με τον υπέρθερμο ατμό. Ακόμα και τα ποσοστά της αιθάλης μειώνονται έως και 80%.