FUEL BOOSTER ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πριν την τοποθέτηση του, μετράμε σε δυναμόμετρο τον κινητήρα, την ροπή και την ιπποδύναμη καθώς κάνουμε και μια ανάλυση καυσαερίων. Τοποθετούμε Fuel Booster και μετά την χρήση 3-4 ρεζερβουάρ ξανακάνουμε τις ίδιες κινήσεις. Οι δοκιμές έδειξαν αύξηση της ροπής κατά 0,5 – 2,5 κιλά ( ανάλογα τον κυβισμό ), και αύξηση τηςιπποδύναμης κατά 5%. Η ανάλυση καυσαερίων μας δείχνει 30% – 80% μείωση καυσαερίων. Αν επιθεωρηθούν τα μπουζί δείχνουν πολύ καλύτερη καύση και αν επιθεωρηθούν οι βαλβίδες δείχνουν καθαρές.ΠΡΟΣΟΧΗ : Στο διάστημα των τριών πρώτων ρεζερβουάρ είναι πιθανόν να αυξηθεί η εκπομπή καυσαερίων λόγω της απομάκρυνσης των προϋπαρχόντων καταλοίπων. Επίσης επιβάλλεται η αλλαγή του φίλτρου βενζίνης μετά την χρήση 2-3 ρεζερβουάρ, διότι διαλύονται οι επικαθίσεις του ρεζερβουάρ και φράζουν το φίλτρο.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :
Επιτυγχάνεται καλύτερη εξάχνωση, γιατί το υγρό διασπάται σε περισσότερες σταγόνες. Έτσι η επιφάνεια του υγρού που θα έρθει σε επαφή με τον αέρα θα είναι μεγαλύτερη. Δεσμεύεται περισσότερο οξυγόνο με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο βαθμός ευφλεκτότητας και το καύσιμο να γίνεται πιο θερμογόνο. Λόγω αυτής της ιδιότητας καθαρίζουν αποτελεσματικά τα έδρανα, οι άξονες, οι βαλβίδες, καθώς και οι κεφαλές των πιστονιών από τα προϋπάρχοντα εξανθρακώματα με αποτέλεσμα να μηδενίζονται φαινόμενα όπως
προανάφλεξη(πυράκια ), αρρυθμίες και κακώς χρονισμός, μειώνονται τα καυσαέρια μέχρι 80% και ειδικά το ποσοστό των άκαυστων υδρογονανθράκων. Καθαρίζει ο καταλύτης και ο αισθητήρας λ και πολλαπλασιάζεται η ζωή τους.
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ :
Μειώνεται η επιφανειακή τάση του υγρού από 10% έως 30% και ως αποτέλεσμα αυξάνεται η ρευστότητά του. Έτσι με αυτήν την αλλαγή μπορεί να διαλύσει τα κατάλοιπα (όπως το θείο) που προϋπάρχουν στο σύστημα ψεκασμού(injection,carburetor, αντλία και το reservoir(λόγω του σωλήνα επιστροφής. Με την επίδραση του “σπάζουν” οι αλυσίδες των υδρογονανθράκων με αποτέλεσμα την καλύτερη καύση τους.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ :
Το ιδανικό σημείο τοποθέτησης είναι κοντά στον σωλήνα παροχής καυσίμου πριν από τον ψεκασμό και μετά το φίλτρο βενζίνης, έτσι ώστε να είναι μικρό το μήκος του καλωδίου που φτάνει στο σωλήνα για να τυλιχθεί. Συνδέεται με το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου σε τέτοιο σημείο που όταν τίθεται σε λειτουργία ο κινητήρας να τροφοδοτείται και η συσκευή με ρεύμα. Έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση(60 mΑ), ώστε θα μπορούσε να συνδεθεί απ’ ευθείας με την μπαταρία χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να την αδειάσει. Στερεώνουμε το κυρίως σώμα κοντά στο σημείο παροχής και τυλίγουμε το καλώδιο 40 στροφές εξωτερικά και γύρω από τον σωλήνα παροχής, στερεώνοντάς το στην αρχή και στο τέλος με πλαστικούς σφιγκτήρες (δεματικά). Συνδέουμε το καλώδιο παροχής ηλεκτρικού ρεύματος 12 Volt σε κάποιο σημείο του ηλεκτρικού κυκλώματος, έτσι ώστε όταν τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας, να τροφοδοτείται με ρεύμα η συσκευή.Αφού θέσουμε σε λειτουργία τον κινητήρα παρατηρούμε ότι η ενδεικτική λυχνία(led φωτοβολεί. Η διαδικασία έχει τελειώσει.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
Μόλις τοποθετήσουμε το Fuel Booster και αφού διανύσουμε μια απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων αισθανόμαστε το αυτοκίνητο “ελαφρύτερο”. Ο κινητήρας παρουσιάζει μεγαλύτερη ελαστικότητα ( ροπή, ειδικά στις χαμηλές στροφές, ενώ δείχνει πιο πρόθυμος στο να ανεβάζει στροφές. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα διανύουμε τα φαινόμενα γίνονται πιο έντονα. Μετά την χρήση 2-3 ρεζερβουάρ
η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Ο κινητήρας έχει καθαρίσει από τα κατάλοιπα και το ρελαντί επανέρχεται στις στροφές που έχει ρυθμίσει ο κατασκευαστής. Επίσης έχει αυξηθεί το ρεμπρίζ και παρατηρείται αύξηση της τελικής ταχύτητας μέχρι και 25 χλμ. με μείωση της κατανάλωσης από 10-25%.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ :
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : 6-14,5 V.
ΡΕΥΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ :200 mΑ στα 14 Volt.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : -20°C έως 120°C ΣΥΝΕΧΩΣ
ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ : IP 5 4.